Direktlänk till inlägg 24 juli 2017

Måndag

Av Daniella - 24 juli 2017 13:24

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna in så skaffade jag en till hund 2015 det va innan min första visade att hon inte orkade leva längre hon vart 13 år gammal.Saknaden och sorgen är kvar. Men numera när jag ser på bilder och filmer av henne så blir man glad över att man hann filma så man har filmer av henne. så det kom en 2 årig hund i familjen så jag har haft fullt upp att träna henne mycket och få en bra kontakt med henne och det går väldigt bra att träna henne. Hon är så lyhörd och vill lära sig saker. Vilket jag tycker e så kul. Men samtidigt så älskar jag att träna med min hund och uppfostra henne. Hon är väldigt duktig på att åka bil och hon älskar det och att va på landet vilket jag själv gör så avkopplade och komma bort från sina granne som bor över mig som spelar hög musik sent på kvällen så man inte kan sova när man vill. så på landet får man sova när man vill det är så skönt och känner sig ut vilad. Vilket man inte känner när man är hemma precis.


Får se när man skriver nästa gång om det också tar långt tid vilket jag inte hoppas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 24 juli 2017 13:30

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 24 juli 2017 12:50

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 20 juli 2016 15:20

Nu har man verkligen inte varit här på väldigt länge över 2 år sen. Det har hänt väldigt mycket på dom här 2 åren. Har förlorat 2 djur det här året så det har varit tungt. Sen har man en ny hund som man har haft i 1 år. Henne skaffade jag innan min ä...

Av Daniella - 23 januari 2014 15:41

Nu är man här igen Har inte skrivit seIn i augusti förra året. Har haft mycket att göra och mycke tankar. Så jaghar inte hunnit skriva även om jag borde det. Det brukar underlätta det hela. Men har så underbara vänner runtomkring mig. I sommras så va...

Av Daniella - 25 augusti 2013 00:14

Det va mycket som hände igår fredag. Först va det till Huddinge sjukhus och träffa min läkare som har hand om min epilepsi. Allt va bra där. Ska dit igen den 30 augusti. Då är det annat som jag ska göra där. Sen vart det till cafet så marta fick klor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Daniella


Ovido - Quiz & Flashcards