Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Tisdag

Av Daniella - 17 juli 2012 11:53

Har inte skrivit här sen i maj har haft fullt upp. Men nu är det dax igen. Är i norrland den här gången har jag varit längre än sist har varit här c:a 3 veckor tror jag att det är. Det va sol ett tag sen har det bara regnat hela tiden. Så nu dyker äntligen solen upp och är 22 grader ute väldigt skönt är det. Hoppas man ska spela Bementon. Det tycker jag är super kul. Då ska man vinna över killen som när man spelade kort och vann i yatzy. Man vet aldrig får se. Hunden älskar solen  och hon gillar inte när det spö regnar ute. det är det ända hon inte gillar. Sen är hon rädd för när åskan kommer. man får hitta på lösningar som att sätta något i öronen så länge eller sätta täcke över öronen vilket brukar hjälpa till en viss del. Annars får man bara finnas där för henne. 



Det är 2 år nu sen hon va sjuk. Hon fick nackspärr som jag aldrig har hört så hon va förlamad i hela kroppen så då va det inge kul det va massage & medicin som gällde & jag tog hand om henne helt massage & ge henne medicin. Så hon & jag kom nära varandra riktigt mycket. Hon låg i bädden i 3 veckor sen började hon försöka att gå upp som tur va så va vi på landet så hon hade gräs att gå på. Så killen hjälpte mig att bära ut henne till gräsmattan. Så när hon hade gjort sitt så skällde hon för att tala om att hon hade gjort sitt. Nu springer hon som inte förr hon är helt underbar hund älskar henne otroligt mycket.     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 24 juli 2017 13:30

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 24 juli 2017 13:24

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 24 juli 2017 12:50

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 20 juli 2016 15:20

Nu har man verkligen inte varit här på väldigt länge över 2 år sen. Det har hänt väldigt mycket på dom här 2 åren. Har förlorat 2 djur det här året så det har varit tungt. Sen har man en ny hund som man har haft i 1 år. Henne skaffade jag innan min ä...

Av Daniella - 23 januari 2014 15:41

Nu är man här igen Har inte skrivit seIn i augusti förra året. Har haft mycket att göra och mycke tankar. Så jaghar inte hunnit skriva även om jag borde det. Det brukar underlätta det hela. Men har så underbara vänner runtomkring mig. I sommras så va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Daniella


Ovido - Quiz & Flashcards