Alla inlägg under februari 2013

Av Daniella - 14 februari 2013 23:42

Idag är det alla hjärtans dag och den får man fira själv men har varit med djuren. Tur att man har dom så man inte behöver va själv. Men imorgon ska jag och killen fira den eftersom han kommer hem imorgon. ska möta honom. Det ska bli riktigt kul att få träffa honom igen. Hoppas han kommer att gilla det jag har köpt till honom. Men det tror jag. Han gillar allt jag ger honom. Deet som är nytt är att jag och hunden går promenader med andra ägare på lördagarna numera. Det började i höstas och det är verkligen roligt kan jag säga. Man umgås och går med hundarna. Sen går jag och marta på ett cafe som öppnade förra året världens bästa cafe där man kan fika + att ta med hunden in på cafet. Finns nog inte så många cafe som har så. Det är ett hundcafe jag pratar om. Där träffar man andra ägare som har hund. Så det är riktigt roligt. Djuren soverr nu allihop. Hunden ligger bakom min rygg medan jag skriver här. Magnus är bara för gosig när han gosar med matte. Men alla är gosiga och mysigt alla har olika sätt dom vill bli klappade och mysa      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Daniella


Ovido - Quiz & Flashcards