Alla inlägg under april 2012

Av Daniella - 23 april 2012 09:48

Det regnade hela dagen igår det va inte alls kul. Sen va tågen avstängda heela helgen men då fick man ta bussen istället för att komma hem. Men man kunde gå också men det ville varken jag eller hunden göra så vi tog då bussen. När jag kom in så städade jag lite det behövdes. Sen tog jag det lugnt efter det eftersom jag hade varit vaken sen 04:30 igår morse & det vart lite vila med. Sen åkte jag upp till stugan skönt att komma bort från alla människor & komma ut på landet. Jag trivs som bara den när jag kommer ut på landet eftersom jag är uppväxt på landet. idag blir det att fixa tomten. Vi ska kanske kolla på en mindre mikro men jag tror inte att det finns mindre heller. Hoppas jag får åka till Dollarstore hittar mycke saker till hunden. Sen tänkte jag handla till katterna där hemma. Så då får blötmat hem även om dom har tre stycken hemma i burk men det är till var & en så det tar ju slut samma dag & då får man handla mer. Sen hoppas man på att man kan köpa hundmat så man inte behöver göra det när det är kris här.    

Av Daniella - 19 april 2012 00:16

Längtar tills det blir varmt ute så man inte behöver jacka på sig så ofta som man behöver nu. Har varit ute i solen men det va inte så varmt som man hade hoppats på men det kommer det med. Kan inte sluta tänka på en vän som jag har. Undrar hur han  mår & har det har inte pratat på 3 dar nu är orolig. Kan inte sova har så många  tankar i huvudet så det är rätt svårt att sova då. Då är det lika bra att skriva här hur man känner m.m Tur att man har sina djur som sällskap.    

Av Daniella - 16 april 2012 00:45

Här sitter man i Norrland ute på landet. Det är så himla skönt att komma ut på landet & ta det lugnt även om det har varit mycket jobb här & göra fint men det är mycket kvar att göra. Kom upp i fredags kväll med min älskling & underbara hund man kan ha. Hon trivs att komma upp hit springer & leker m.m

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Daniella


Ovido - Quiz & Flashcards