Alla inlägg under juli 2013

Av Daniella - 15 juli 2013 23:28

Idag har det varit skönt ute sol och varmt. Har tagit det lugnt idag. Har inte gjort så mycket.



Nu vet man vad sin ena brorsa tycker om en när man inte vart bjuden på bröllopet. Känner mig utfryst Man undrar varför inte sina syskon vill ha kontakt med mig. Känns som dom skämms över mig. Han pratar inte ens med mig när det är släktträff eller på julen. Om han vill bete sig sådär så visst jag orkar inte med hans betende. Är glad att jag har vänner och min underbara kille som ser mig för den jag är.

Av Daniella - 6 juli 2013 12:18

Idag är det sol och molnigt. solen går i moln då och då. Är i norrland helt underbart att va ute på landet. Har inte badat ännu här. Man hinner aldrig göra det eftersom det är alltid någon som badar när man vill själv bada när man är i Norrland. Så man får bada hemma i sjön när man kommer hem. Har badat med en kompis 1 gång. Det va flera år sen jag badade har inte tyckt det va kul då. Men nu är det kul.  

Den här bilden har min kompis tagit när vi badade.


Hunden tycker själv att det är kul i Norrland precis som matte och Husse. Vi satt ute och tog det lugnt och åt middag det är inte ofta vi kan göra det eftersom myggen och knotten kommer och ska bita en och det är inte så kul kan jag säga. Men man är på landet så då får man ta det.  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Daniella


Ovido - Quiz & Flashcards