Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Torsdag

Av Daniella - 23 januari 2014 15:41

Nu är man här igen Har inte skrivit seIn i augusti förra året. Har haft mycket att göra och mycke tankar. Så jaghar inte hunnit skriva även om jag borde det. Det brukar underlätta det hela. Men har så underbara vänner runtomkring mig. I sommras så va jag och älsklingen i stugan som vanligt. Det är helt uderbart att komma ut på landet. Och höra fågelkvitter. Hade med mig min symaskin så det vart lite att sy också skarf till hunde vart de några stycken med. Sn kom hösten då va det mesta regn och det va inte lite regn som kom tyckte jag. Det regnade nästan hela tiden. Det kom lite snö sen men det smälte bor väldigt fort låg kanske kvar 1 vecka sen vadet barmark igen utan snö. Det va så fram til januari nu i år Så det va ingen sn på jlaftonen eller nyårsaftonen. Det va bara att hålla huöret uppe. Jag saknade snön när den va borta. Man uppskattar den mer nu när man har hund. När man inte ade hund så a man inte ute alls huvudtaget så nu rör man sig mycket vilket jag gillar och hunden med gör. Vi busar mycket när vi är ute och går m.m Men hon är väldigt duktig ute. Många lockar på henne. Men hon br sig inte huvudtaget om det. Vilken duktig tjej. När vi möter husse så vet hon var husse kommer ner någonstans. Så när första grupp  människor kommer då börjar hon hoppa av glädje men hon vet att husse är på ingång då md sitt tåg. Så när andra grupp människor kommer så viftar hon på svansen och börjar hoppa av glädje när hon vet att husse kommer. När hon väl ser honom så drar hon i kopplet för att springa fram. Så an får mycke träning av henne. Sen när husse väl kommer fram till oss så står hon på bakbenen och vill bli klappad. Sen när väl det är gjort så vill hon gå upp på perrongen och vet exakt var man ska gå upp. Väl inne i spärrarnaså lugnar hon ner sig och bara tar det sen. Senvilar hon när man är på väg hem. Hon är så söt. Hon älskar snön hon hoppar runt av glädje när hon är i snön.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 24 juli 2017 13:30

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 24 juli 2017 13:24

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 24 juli 2017 12:50

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 20 juli 2016 15:20

Nu har man verkligen inte varit här på väldigt länge över 2 år sen. Det har hänt väldigt mycket på dom här 2 åren. Har förlorat 2 djur det här året så det har varit tungt. Sen har man en ny hund som man har haft i 1 år. Henne skaffade jag innan min ä...

Av Daniella - 25 augusti 2013 00:14

Det va mycket som hände igår fredag. Först va det till Huddinge sjukhus och träffa min läkare som har hand om min epilepsi. Allt va bra där. Ska dit igen den 30 augusti. Då är det annat som jag ska göra där. Sen vart det till cafet så marta fick klor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Daniella


Ovido - Quiz & Flashcards