Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Onsdag

Av Daniella - 19 april 2012 00:16

Längtar tills det blir varmt ute så man inte behöver jacka på sig så ofta som man behöver nu. Har varit ute i solen men det va inte så varmt som man hade hoppats på men det kommer det med. Kan inte sluta tänka på en vän som jag har. Undrar hur han  mår & har det har inte pratat på 3 dar nu är orolig. Kan inte sova har så många  tankar i huvudet så det är rätt svårt att sova då. Då är det lika bra att skriva här hur man känner m.m Tur att man har sina djur som sällskap.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniella - 24 juli 2017 13:30

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 24 juli 2017 13:24

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 24 juli 2017 12:50

Det har varit mycket så man har inte hunnit vara här inne och skrivit något på mer en 1 år. Jag fick låta min första hund somna in i februari 2016 så jag har inte orkat skriva något alls. Men lång innan jag va tvungen att låta min första hund somna i...

Av Daniella - 20 juli 2016 15:20

Nu har man verkligen inte varit här på väldigt länge över 2 år sen. Det har hänt väldigt mycket på dom här 2 åren. Har förlorat 2 djur det här året så det har varit tungt. Sen har man en ny hund som man har haft i 1 år. Henne skaffade jag innan min ä...

Av Daniella - 23 januari 2014 15:41

Nu är man här igen Har inte skrivit seIn i augusti förra året. Har haft mycket att göra och mycke tankar. Så jaghar inte hunnit skriva även om jag borde det. Det brukar underlätta det hela. Men har så underbara vänner runtomkring mig. I sommras så va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Daniella


Ovido - Quiz & Flashcards